Mainostoimisto Groteski vastaa Jukurien ilmeestä ensi kaudella

Mikkeliläinen Mainostoimisto Groteski on Jukurien kumppani ensi kaudella markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

<p>Mainostoimisto Groteskin toimitusjohtaja Jyrki Suvimaa ja Mikkelin Jukurien tapahtuma- ja markkinointivastaava Kristiina Tiippana lupaavat uudistuksia Jukurien ilmeeseen ja sisältöihin ensi kaudelle.<br></p>

Mainostoimisto Groteskin toimitusjohtaja Jyrki Suvimaa ja Mikkelin Jukurien tapahtuma- ja markkinointivastaava Kristiina Tiippana lupaavat uudistuksia Jukurien ilmeeseen ja sisältöihin ensi kaudelle.


Jukurit HC Oy ja mikkeliläinen Mainostoimisto Groteski ovat solmineet yhteistyösopimuksen kaudelle 2019–2020. Sopimuksen myötä Groteskista tulee Jukurien virallinen mainostoimistokumppani ja pääyhteistyökumppani.

Groteski vastaa Jukurien ensi kaudelle uudistuvasta ilmeestä, joka näkyy esimerkiksi mainonnassa, verkkosivuilla ja muissa Jukurien omissa julkaisuissa. Vuonna 2012 perustettu Groteski on myös Jukurien kumppani markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

- Yhteistyö Jukurien kanssa on Groteskille merkittävä satsaus tulevaisuuteen, hieno haaste ja tilaisuus saada näkyvyyttä laajasti. Jukurien merkitys ja brändi maakunnassa on ainutlaatuinen, joten yhteistyö tukee myös meidän valtakunnallisia kasvutavoitteitamme. Olemme yhteistyöstä todella innoissamme, Groteskin toimitusjohtaja Jyrki Suvimaa sanoo.

Paikallisen mainostoimistokumppanin kanssa uudistuksia tehdään perinteitä ja tuttua Jukurit-henkeä kunnioittaen, mutta ehdottomasti uutta mielenkiintoa herättävästi, ennakoi Jukurien tapahtuma- ja markkinointivastaava Kristiina Tiippana.
- Tutut sinikeltaiset värit pysyvät varmasti, ja muitakin edelliskausilta tuttuja elementtejä näkyy myös jatkossa. Tavoite on, että Jukurit näkyy ja kuuluu seudulla yhä enemmän suoraan yleisölle. Satsaamme ensi kaudella muun muassa omiin sisältöihin, uusien kohderyhmien tavoittamiseen ja siihen, että joukkue tulee läheiseksi ja heimohenki pysyy vahvana.