Mainostoimisto Groteski jatkaa Jukurien pääyhteistyökumppanina myös juhlakaudella

Viime kaudella alkanut yhteistyö jatkuu samantyyppisenä eli Groteski vastaa Jukurien ilmeestä ja on asiantuntijakumppani markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Jukurien ja Mainostoimisto Groteskin yhteistyö jatkuu myös Jukurien 50-vuotisjuhlakaudelle. Toimitusjohtaja Jyrki Suvimaan mukaan yhteistyöstä Liiga-seuran kanssa on ollut konkreettista hyötyä yritykselle.


Mikkeliläinen Mainostoimisto Groteski on Jukurien pääyhteistyö- ja mainostoimistokumppani kaudella 2020–2021. Viime kaudella alkanut yhteistyö jatkuu samantyyppisenä eli Groteski vastaa Jukurien ilmeestä ja on asiantuntijakumppani markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Tulevalla kaudella juhlitaan Jukurien 50-vuotista taivalta, joten groteskilaisten kädenjälki näkyy perinteisten markkinointimateriaalien lisäksi muun muassa kauden erikoislogossa.

- Groteskin kanssa työt sujuivat heti alusta lähtien erinomaisesti, ja nyt kun takana on yksi kokonainen yhteinen kausi, voi odottaa, että yhteistyö on entistä parempaa. Paikallisuuden lisäksi meille on tärkeää, että mainostoimisto pystyy palvelemaan ketterästi ja joustavasti tilanteesta riippumatta. Nämä toiveet ovat toteutuneet Groteskin kanssa erinomaisesti, sanoo Jukurien markkinointi- ja tapahtumavastaava Kristiina Tiippana.

Mainostoimisto Groteski on perustettu vuonna 2012 ja yritys on ollut viime vuodet vahvassa kasvussa. Toimitusjohtaja Jyrki Suvimaa sanoo olevansa tyytyväinen yhteistyöhön eteläsavolaisen Liiga-seuran kanssa.
- Jukurien kautta saatu yhteistyö on huomattu laajasti ja olemme saaneet aidosti asiakaskontakteja näkyvyyden kautta. Olemme innoissamme tulevasta kaudesta ja toivomme että koko kaupunki ja seutu on mukana Jukurien juhlakaudessa. Suomen seuratuin urheilulaji ja sen ylin sarja tarjoavat seudulle valtavasti näkyvyyttä, mutta Liiga-kiekkoilua ei pidä pitää Mikkelissä itsestäänselvyytenä.