UUTINEN: Jukureiden hallituksen puheenjohtaja Jukka Toivakka loppusuoralle jääkiekkoliiton puheenjohtajataistossa

Suomen jääkiekkoliitto uutisoi torstaina puheenjohtajakilpailun loppusuoralle valitut henkilöt. Jukureiden hallituksen puheenjohtaja Jukka Toivakka on valittu kolmen parhaan joukkoon.

Jääkiekkoliiton puheenjohtajakilpailu tiivistyy loppusuoralle ja uusi puheenjohtaja valitaan 28. marraskuuta.

Nykyisen puheenjohtajan Kalervo Kummolan seuraaja on joku seuraavista: Jukureiden puheenjohtaja ja Jääkiekkoliiton liittohallituksen varapuheenjohtaja Jukka Toivakka, pörssiyhtiö Vaconin entinen varatoimitusjohtaja ja Vaasan Sportin hallituksen puheenjohtaja Heikki Hiltunen ja OP-ryhmän varallisuudenhoidon liiketoimintajohtaja Harri Nummela.

– Olen otettu siitä, että juuri minut on valittu kolmen parhaan joukkoon. Olen sitoutunut oman seuran lisäksi työskentelemään koko kiekkoyhteisön hyväksi ja kehittämään edelleen suomalaista jääkiekkoilua. Tosissaan paikasta lähdetään kilvoittelemaan, erilaisissa liiton elimissä jääkiekkoyhteisöön vaikuttanut Jukka Toivakka iloitsi.

Lisätietoja www.leijonat.fi.