TIEDOTE: Harri Tammiruususta Jukureiden uusi toimitusjohtaja

Jukurit on nimittänyt Harri Tammiruusun, 51 v., uudeksi toimitusjohtajakseen 5.8.2015 alkaen.

Harri Tammiruusu aloittaa tehtävässään 5.8.2015. Kuva: Jukurit

Tammiruusulla on jääkiekkotaustan lisäksi vankka kokemus myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä. Hän on myös toiminut pitkään liikkeenjohdon koulutus- ja konsultointitehtävissä. Tammiruusu on viimeisten vuosien aikana toiminut myös asiantuntijajäsenenä jääkiekkoliiton markkinointivaliokunnassa ja kouluttanut Mestis-seuroja myyntityössä.

- Harrin myötä saamme organisaatioomme johtamisosaamisen ja -kokemuksen lisäksi valtakunnallista myyntiosaamista, toteaa hallituksen puheenjohtaja Jukka Toivakka.

- Jukurit ja Mikkeli tarjosivat haasteen, johon ei voinut olla tarttumatta, tuore toimitusjohtaja Tammiruusu kommentoi.

Jukurit jätti keväällä Liigalle lisenssihakemuksen ja on toimittanut lisenssitoimikunnalle kaiken sen pyytämän materiaalin alkukesästä. Varmistusta lopullisen päätöksen aikataulusta ei seura vielä ole saanut. Seuran organisaatiota rakennetaan kuitenkin nyt siitä lähtökohdasta, että Mikkelissä pelataan Liigaa syksyllä 2016. Uusi toimitusjohtaja vastaa tulevan Mestis-kauden toiminnan lisäksi liigaorganisaation rakentamisesta.

Lisätietoja:

Harri Tammiruusu