17.02.2021 12:26
Kausikorttilainen! Tarkista sähköpostisi tai asioi Shopilla - saat ilmaiskoodin C More Total+ -palveluun!
Jukurit tarjoaa kausikorttilaisilleen C More Total+ -palvelun vuorokaudeksi käyttöön. Koodit on lähetetty sähköpostitse, mutta jos et saanut postia, asioi Jukurit Shopilla! Voit tarvittaessa myös soittaa.
Jukurit tarjoaa kausikorttilaisilleen yhden vuorokauden ajaksi pääsyn C Moren suoratoistopalvelun Total+ -tuotteeseen korvauksena ilman yleisöä pelattavista otteluista.
Koodi toimitetaan kausikorttilaisille ensisijaisesti sähköpostitse ennen ottelupäivää. Voimme toimittaa koodit vain sellaisiin sähköpostiosoitteisiin, jotka on merkitty asiakastietoihimme. Voit käydä täydentämässä ja päivittämässä tietosi osoitteessa jukurit.lippu.fi.
Uusimmat koodit on postitettu 17.02.2021.
Seuraathan siis sähköpostiasi ja myös sen roskaposti- ja tarjouskansioita! Mikäli et ole saanut koodipostia meiltä, voit käydä noutamassa lahjakoodin kauppakeskus Stellassa sijaitsevasta Jukurit Shopista. Mikäli käynti ei ole mahdollinen, voit soittaa Jukurit Shopin aukioloaikoina numeroon 040 163 0855. Voit lähettää myös sähköpostia osoitteeseen shop@jukurit.fi.
Kuinka pitkään koodi on voimassa?
Koodi on voimassa 1 vuorokauden ajan sen rekisteröinnistä alkaen. Viimeinen käyttöpäivämäärä riippuu koodin lähetysajasta ja se kerrotaan aina mm. sähköpostin yhteydessä.
Saamani koodi ei toimi, mitä teen?
Tarkista ensiksi, että kirjoitit koodin varmasti oikein. Koodissa on isoja ja pieniä kirjaimia sekä numeroita ilman välilyöntejä. Koodi ei ole mikään selkeä sana, vaan jokaiselle asiakkaalle uniikki kirjain- ja numeroyhdistelmä.
Joillekin asiakkalle automaattinen sähköpostijärjestelmä ei ole toimittanut oikeaa koodia tai koodi ei ole näkynyt postissa. Ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin sähhköpostitse tai puhelimitse Jukurit Shopin aukioloaikoina, 040 163 0855 tai shop@jukurit.fi.
Koodi eikä kirjautumissivu eivät toimi, mikäli olet jo C More -suoratoistopalvelun asiakas eli sinulla on käytössäsi mikä tahansa C More -palvelu. Tällöin voit ilahduttaa koodillasi ystävääsi eli antaa sen eteenpäin läheisellesi.
Etkö saanut postia lainkaan?
Tarkista ensin, että posti ei ole mennyt roskaposti- tai tarjouskansioon.
Jos et saanut postia lainkaan, yksi mahdollinen syy on se, että Lippupisteen asiakastiedoissa ei ole ajantasaista sähköpostiosoitettasi. Viikoittaiset uutiskirjeemme lähetetään eri osoiterekisterillä, joten vaikka saisit uutiskirjeemme, koodiposti ei välttämättä tavoita sinua, mikäli Lippupisteen järjestelmässä tiedot eivät ole oikein. Käythän tällöin tarkistamassa yhteystietosi osoitteessa jukurit.lippu.fi. Voit sivustolla päivittää omat yhteystietosi ajantasaisiksi.
Tarvittaessa voit olla yhteydessä Jukurit Shopiin sen aukioloaikoina, p. 040 163 0855 tai shop@jukurit.fi. Saat koodin tällöin puhelimitse tai sähköpostitse.