26.06.2026 11:14
Osuuskauppa Suur-Savo jatkaa Jukurien pääyhteistyökumppanina kaudella 2026–2027
Osuuskauppa Suur-Savo on ollut Jukurien pääyhteistyökumppanina jo vuosia, ja tulevalla kaudella yhteistyön keskiössä ovat erityisesti asiakasomistajien arkea rikastuttavat edut ja elämykset.
Osuuskauppa Suur-Savo jatkaa Jukurien pääyhteistyökumppanina myös tulevalla Liiga-kaudella 2026–2027. Pitkäaikainen yhteistyö saa jatkoa, ja tulevalla kaudella sen keskiössä ovat erityisesti asiakasomistajien arkea rikastuttavat edut ja elämykset.
Viime kaudella yhteistyö konkretisoitui ainutlaatuisella tavalla, kun kaikille Osuuskauppa Suur-Savon asiakasomistajille tarjottiin ilmainen sisäänpääsy Jukurien liigaotteluun. Tapahtuma osoittautui erittäin suosituksi.
– Tämä oli kiinnostava ja uudenlainen yhteistyömuoto. Sen vetovoimasta kertoo se, että istumapaikat varattiin loppuun vain muutamassa päivässä ja viimeisen kahden päivän ajan minulla soi puhelin jatkuvasti, kun ihmiset etsivät lippuja Osuuskauppa Suur-Savon otteluun, kertoo Jukurien myyntijohtaja Ville Hyvärinen.
Myös tulevalla kaudella yhteistyön yksi keskeisimmistä elementeistä on vastaavantyyppisen asiakasomistajille suunnatun ottelutapahtuman järjestäminen.
– Osuuskauppa on alueellamme todella merkittävä toimija. On hienoa, että yksi Etelä-Savon suurimmista toimijoista jatkaa pääyhteistyökumppaninamme huipputärkeällä superkaudella, Hyvärinen jatkaa.
Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtaja Taina Penttinen näkee yhteistyössä vahvan paikallisen merkityksen:
– Jukurit on tärkeä osa eteläsavolaista yhteisöä ja identiteettiä. Haluammekin tukea paikallisen liigajoukkueen toimintaa, sekä tarjota asiakasomistajillemme elämyksiä ja mahdollisuuksia kokea yhdessä urheilun tuomaa tunnetta. Yhteistyö Jukurien kanssa antaa meille siihen erinomaisen kanavan, Penttinen toteaa.

